Tid

Ibland känns det som att jag har alldeles för lite tid, men nu känns det som att jag har för mycket. Jag har faktiskt ingen lust att spendera all tid jag har. Alls. Nu tex, ska jag jobba i ett dygn. Mitt jobb innebär inte alltid att göra saker hela tiden, typ som man kanske har det på ett café eller så, vilket jag är väldigt glad över, men däremot återstår åtskilliga timmar då jag bara kan sitta och tänka och filosofera. Just i dom här dagarna är det inte så säkert att det bara är bra. Just eftersom jag blir knäpp av alla tankar. Och för att jag ändå inte kan komma till nån slutsats själv. I mitt huvud just nu går Joakim von anka runt runt och det tänkarspåret blir bara djupare och djupare. Man ser bara hatten faktiskt! Men som sagt, ingenting kan komma ur det. Just nu.

Igår repade vi med shady Town. Det var som vanligt fruktansvärt kul! Vilken verklighetsflykt! J var och spelade poker och drack med sina kolleger, så mamma var barnvakt. Leif var också där när jag kom hem vid halv elva. Eve hade inte velat somna, så jag tog vid och försökte jag med, men hon var ledsen och missnöjd och ville inte ligga ner alls.. Hon somnade halv tolv. Imorse när hon vaknade hade hon bajsat ner typ hela sängen. Kan ju förklara att hon inte kunde somna kanske.

Nu vill han jag jobbar för gå ut så nu är det hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback