red bull

Evelin har vaknat hur många gånger som helst inatt.. Jag var SÅHÄR nära att göra välling åt henne (vilket vi nyss lyckats lära henne att hon INTE ska ha på natten när hon sover hemma iaf), men Johannes kom precis hem från jobbet och styrde upp saken så att jag fick gå och lägga mig och sova igen. Kan ju kännas lite smått skämmigt ibland att han kan bättre än jag, fast oftast har det väl att göra med att han har ett lugnare temperament.. Speciellt när jag är trött eller hungrig. Då är jag ingen jättebra mamma kan jag känna. 

Nu är det iaf morgon. Det har det varit i över 3h för oss eftersom hon klev upp tidigt också, men nu börjar det närma sig gå till jobbet dags. Jag ska bara hälla i mig min red bull sen ska jag klä på mig och gå typ. 

Okejhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback