Jag vet inte

Tankarna bara snurrar nu och jag vet varken ut eller in. Eller kanske insidan är ut just nu, så känns det ungefär. Och utsidan in. Nej fy fan vad jag avskyr det här, kan inte bara allt kännas bra på en och samma gång nån gång?!
Pratade med god vän igår och har iaf fått bekräftat att det inte är jag som är löjlig eller så iaf, så det börjar väl bli dags att ta tag i saker och ting på riktigt.

Jag är hemskt ledsen om någon sitter och är irriterad över att jag är så hemskt kryptisk nu, men den här bloggen är väldigt mycket till för mig själv och jag mår alltid lite bättre när jag fått skriva av mig lite.

Så om ni inte hör nåt annat på ett tag, så har jag gått och dragit nåt gammalt över mig bara. Hejmäre


Kommentarer
Postat av: Linga

man får vara bitter på bloggen..fråga mej jag är expert:D haha

2012-05-20 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback