Följer systers exempel och snor en lista :)

(x) har snott den här listan - av syster
(x) har rökt en cigarett - ganska många ska tilläggas
(x) har rökt en cigarr - varje nyår
(x) har varit full
(x) har hånglat med någon av samma kön
(x) har varit kär
(x) har blivit bedragen
( ) har varit otrogen
(x) har blivit dumpad
(x) har dumpat någon
(x) har fått sparken - från Amenta
(x) har varit i knytnävsslagsmål - Valborg typ 2001
(x) har rymt hemifrån
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) har blivit arresterad - nej men jag har blivit "eskorterad hem" ett par gånger.. Exempelvis för att man tydligen inte får åka bak på en moped utan hjälm när man är 14år. (förresten får man inte skjutsa sin mamma utan hjälm heller :P)
(x) har hånglat med en främling - vad var gatufesten till för ..?
( ) har gått på en blinddejt
(x) har ljugit för en kompis
( ) har varit kär i en lärare
(x) har skolkat
(x) har legat med en medarbetare
(x) har sett någon dö - har jobbat på äldreboende
(x) har flygit
( ) har spytt i en bar
( ) har sett en del av mig själv brinna
( ) har ätit sushi
(x) har varit i ett våldsamt förhållande
( ) har tagit smärtstillande - alltså... klart jag har, men inte flera dagar i sträck. Alltså nu snackar vi inte alvedon, det har jag tagit massa gånger.
(x) älskar eller saknar någon just nu - bägge tre
(x) har legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) har gjort en snöängel
(x) har hoppat i en vattenpöl
(x) har lekt uppklädd
(x) har hoppat i en lövhög
(x) har åkt släde
(x) har fuskat när jag spelat spel - prövade tex WF helper. Sjukt tråkigt.
(x) har varit ensam
(x) har somnat i skolan/på jobbet - Men dagligen..!
( ) har använt ett falskt id
(x) har tittat på en solnedgång
( ) har varit med om en orkan - hur vet man..?
(x) har rört en orm - kungsboa
( ) har sovit under stjärnorna
(x) har blivit kittlad
(x) har blivit missförstådd
( ) har klappat en delfin
(x) har vunnit en tävling - inte jag själv, men mitt band landslide vann pres för bästa demogrupp på Sundsvall Music Awards iaf. :)
( ) har blivit avstängd från skolan
( ) har varit i en bilolycka
(x) har haft kramp - sendrag?
(x) har känt mig som en utstött
( ) har ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) hatar mitt utseende
( ) har varit vittne till ett brott
(x) har ifrågasatt mitt hjärta
(x) har varit besatt av lappar - klistrade upp dom på väggen i mitt tonårsrum. Det kunde tex stå ".Krok." på en lapp.
(x) har gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) har varit vilse
(?) har varit på andra sidan landet - vilken sida blir då det?
(x) har simmat i havet
(x) har känt som om jag håller på att dö - ångest!?
(x) har gråtit mig själv till sömns
( ) har lekt polis och rånare
(x) har sjungit karaoke
(x) har betalat för mat med bara mynt - massa gånger!
(x) har gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) har busringt
(x) har fångat en snöflinga på tungan
(x) har dansat i regn - Med Yrsa. Mer än en gång. Naken naturligtvis.
( ) har skrivit ett brev till tomten
( ) har tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr dig om
(x) har blåst bubblor
(x) har gjort upp eld på en strand
(x) har förstört en fest
(x) har åkt rullskridskor
(x) har fått en önskan inslagen - Jag säger bara Dakir
( ) har burit pärlor
( ) har hoppat från en bro
( ) har sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) har kysst en spegel
(x) har sjungit i duschen
( ) har drömt att jag gift mig med någon
(x) har limmat fast min hand i något
( ) har fastnat med tungan i metall
( ) har kysst en fisk
( ) har varit en cheerleader
(x) har suttit på ett tak
(x) har skrikit så att jag inte fått luft - Det var nån läskig karusell!
(x) har stannat uppe hela natten
(x) har inte duschat på en vecka - När man blev en mamma hände det.
(x) har plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) har klättrat i träd
(x) har haft en träkoja
( ) har burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) har spelat kyckling
( ) har blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) har blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) har brutit ett ben
( ) har brutit en arm
( ) har fångat en fisk och sen ätit den
(x) har fångat en fjäril
(x) har skrattat så mycket att jag grät
(x) har gråtit så mycket att jag skrattade
(x) har fuskat på ett prov
( ) har haft en Britney Spears-skiva
(x) har glömt någons namn
(x) har sovit naken
(x) har gjort något olagligt - typ snattat, kört eu-moppe utan körkort
(x) har druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) har varit kär i en kille
(x) har varit kär i en tjej
( ) har lekt pyroman
( ) har varit beroende av ficklampsbatteri
(x) har ätit köttbullar med mos
(x) har känt mig elak
(x) har lyssnat på mora träsk
(x) har smakat på granbarr
(x) har skogsvandrat
(x) har badat naken
(x) har lyckats välta julgranen
(x) har fått en stöt
(x) har gjort bort mig på fyllan någon gång
( ) har gjort lumpen
(x) har pratat med en främling i mer än fem minuter - Två norrmänn 40+ som frågade efter vägen. Jag och Ida hamnade på en uteservering med dom till och med! Fattade inte vad dom sa. :)
(x) har svimmat - var 3e dag i typ tre års tid!?
(x) har snattat
( ) har gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) har spottat på någon jag ogillat
(x) har varit svartsjuk
( ) har testat knark
(x) har träffat nån från nätet
(x) har pratat med en kändis - Flera stycken "tack vare" Landslide.. :)
(x) har varit hög - på livet
(x) har dansat i månljus - urkult
(x) har ätit hund/katt-mat
(x) har burit en svart klänning
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken

Men hjälp vilken tråkig lista det var.. Ont i fingret har jag också men jag ska lägga till kommentarer ändå.. :P

Så, nu är jag klar. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback