Vad F*N har jag gett mig in på?

Ja, nu har jag lovat Johannes att jag ska göra ett riktigt riktigt allvarligt försök att inte bli arg hela tiden.. Och jag känner ju redan att det var lite väl.. Storslaget. Framför allt om ni tänker er att en helt vanlig diskussion i vårt hushåll ser ut ungefär såhär (tar en diskussion vi aldrig haft så blir det inte så personligt ;P):

-kan vi inte skaffa en katt?
(i falsett)-haha..! Haha..! Sluta skoja jämt!
-men sluta.. Kan vi inte det då?
-du kan va en katt!
-men hallååå jag är allvarlig!
(i falsett)-aaaaaaaa.. Fast näe!
-men tänk vad bra, för..
-höpp!
-Men tänk..
-happ!
-men ka...
-appappappappapapaaaaaa
-men vafan du lyssnar ju aldrig på vad jag har att säga..!! Du får ju ta mig på allvar ibland!
-åsså sur då! Jämn i humöret, förbannad jämt!
...


Ja typ exempelvis så, och det förstår ju alla att han tycker det är grymt festligt att trissa upp mig, och det stoppar aldrig där heller ska ni tro! Men jag tänker göra mitt allra bästa iaf och inte reta upp mig, för jag vet ju att han driver med mig (oftast). Men som om inte det vore nog så lovade jag även att inte svära åt honom! Har ingen aning om hur detta ska gå, men det kanske går bra.. Om jag går ut och går och se'n går direkt och lägger mig. Sen kliver jag upp och går på jobbet i 25h imorn.. Då har jag ju klarat typ nästan tå dygn bara sådär..!

Fantastiskt bra ide..!


Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till! Men fan ta dig om du tar ut de aggressionerna i trafiken istället, så lovar jag att jag slänger ut dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback