Tillbaka till verkligheten för en stund

Jag har inte jobbat på ungefär två veckor nu. Jag skulle ha jobbat i lördags men då var jag övertalig och det var ingen som ringde ut mig då så jag var ledig. Midsommar var jättemysig annars, vet inte om jag skrivit nåt om det, men det var den iaf.
Annars har vi inte gjort så mycket, träffat Erika och fikat, varit i lekparken med bandkompis med son, städat lägenheten, och så igår var vi hos Ida och Johan och blev bjudna på middag. Ja alltså inte Johannes förstås, han gjorde en Ferdinand. ("jag trivs bättre hääääär" osv..).
Idag ska jag jobba igen i alla fall. Idag och på torsdag, sedan har jag min sommarsemester.! Känns inte som att jag kommer göra ett skit, sörjer det redan faktiskt, men vi får se. Det är skönt att va ledig också.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback