Sammanfattning?

Ja eftersom jag bittert lagt ner mitt bloggande nästan så känner jag att jag är skyldig mina trognaste läsare en uppdatering ändå. Om ca 1v flyttar jag och j till vårt nya hem. Det slog mig idag att jag kommer så nära stan att jag kommer kunna "springa ner och ta en fika", så utnyttja nu det vänner! :) det känns iaf underbart och jag längtar verkligen!

Sedan är det en sak som är himla tråkig, och det är att den vän jag haft med mig i vått och torrt verkat ha lessnat på mig och hör inte av sig längre. Jag har ju inte heller hört av mig, så vi är båda lika skyldiga. Det är ju bara det att jag vet inte vad det beror på från dennes sida, och det är det som hemsöker mig. Varför inte jag hört av mig vet jag iaf alldeles tydligt.

Evelin växer så det knakar! Inte så mycket i fett kanske, hon väger bara 7980g ungefär, men tänder ploppar upp hela tiden, och hon hittar nya stavelser och nya miner, och nu kryper hon nog när som helst också! Hon har 5 synliga tänder. Två uppe och tre nere! Och jag har helt slutat amma. Hon börjar dagen med gröt, sedan riktig mat till lunch. Välling som mellanmål, sen mat till middag. Kanske välling igen, och sen gröt till kvällen :) försöker ge mat för 8mån men det är så stora bitar och hon kräks oftast.. Så än så länge blir det en del 6mån mat faktiskt.

Jag har en månad kvar innan jag börjar jobba.. Det känns helt panikartat och mest fördjävligt, men jag vet att det kommer att ordna sig. Även om det är jobbigt i början så kommer det bli lättare. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback