Knölarna.. En av dom är jag själv.

Jag sitter framför tvn och kollar på the voice. Faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle vara. Fast sen spelar det ju roll hur det blir efter alla auditions, för det var ju då true talent började suga hamsterpung.

Till knölarna. Nu har jag en i bakhuvet också, och det verkar ju som att det är körtlar då, som syrran skrev i sin kommentar alltså. Jag har ett jävulskt kli i halsen också så det skulle inte förvåna mig nånting om jag blir dyngsjuk nu också. Kanske lika bra att jag avverkar allt nu så jag inte behöver lida nåt mer det här året.. Jag kan väl ta en magsjuka också då. Bring it.
Evelin har feber också. Och är förstoppad. Det sprack och blödde när hon bajsade. Får väl dubbla dosen katrinplommon och försöka få henne att dricka mer vatten, men det är inte lätt.. :( stackars mammas tjej.

En bild från när vi var hos Linda också. Stefan sitter och myser med Leon. Jag tror han saknar den tiden då Charlie också låg sådär still :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja knölarna beror på förkylning. Jag får ofta sådär i samband med halsont! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback