Det är heeelt sjukt

Jag är så TRÖTT! Evelin klev som vanligt upp kl 6.. Jag önskar hon kunde vara som andra barn och vakna typ iaf 8-9 på morgonen, men jag har läst på på internet och det står att om barnet vaknar runt halv sex-sex på morgonen så går det troligen och lägger sig runt halv åtta-åtta på kvällen. Det gör ju evelin. Då står det att pm man vill att dom ska sova längre på morgonen så kan man måsta senarelägga nattningen, men det har inte jag nån lust med. Åtta funkar utmärkt för oss, och det blir kväll över då man kan ha ensamtid eller hinna mysa med j innan det är dags att sova. Men då får jag ju leva med dom här tidiga morgnarna också. Men just idag önskar jag att jag hade en nanny.. Johannes har jobbat inatt och sover som en sten, annars hade jag tvingat honom att ta över..

Kaffe?


Kommentarer
Postat av: Lina

Det passar sig inte att säga att lova somnar vid sju o sover ofta till minst sju.. Du gör det grymt bra Emma! Kämpa på!

Postat av: Ida

Åhhh denna eviga fråga om sömn och alla som säger si och som säger så!!!! Man kan bli smågalen för mindre. Dante somnar ju inte förrän halv ett till i värsta fall halv tre på natten. Men sen sover han hela förmiddagen istället. Jobbigt när man har tider att passa + att det är skönt att komma upp och få nåt gjort av dan. Vi har försökt allt för att vända dygnet men det funkar inte. Tror det är inbyggt i hans biologiska system på nåt sätt för han var likadan i magen. Några dagar nu så har han dock somnat 21.30 iaf! Men då VAKNAR han mitt i natten och vill leka så det blir bara ännu konstigare. Jaha...vad göra liksom? Jag har ingen aning.

2012-01-07 @ 16:01:58
URL: http://idaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback