Lustigt

Jag hade tänkt skriva nåt kul om mina unika besökare, men det blev alldeles för avslöjande, så skitsamma.

Evelin kliver upp hela tiden nu. Inom en ganska snar framtid tänker hon börja gå har hon sagt, så då blir det aldrig mer en lugn stund.
Jag försöker vända på mitt liv btw. Jag har börjat träna, dock kom en förkylning som tack för det typ, så nu har jag uppehåll. Jag har haft med mig Evelin när jag tränat men det har gått rätt bra ändå. Hon är ju en snäll tjej. Sen försöker jag även att anstränga mig för att få bort allt exem. Behandlar hårbotten, smörjer på kroppen med kortison och har dessutom börjat sola solarium. Jag skulle ju ha ett jävla oflyt om jag skulle få cancer.. Med tanke på att ALLT annat är fel på mig så vore det fan inte ok.
I förrgår gjorde jag en rektoskopi för att försöka få reda på vad som är fel i min mage. Ingenting sa doktorn. Det är nog elt enkelt IBS och då får jag lära mig att leva med det helt enkelt. Jag har ingen lust med det. Jag vill bara va frisk och må bra. Och livet i övrigt får gärna också flyta på. Det har är den andra i raden av dåliga dagar. Det är såna här dagar jag är så glad att jag är en sån som mår bra av att skriva av mig. Då känns det liksom inte lika ensamt. Det är som att någon lyssnar när man skriver, även om man bara skriver för sig själv. Det finns liksom en mottagare gjord av papper som bara tar emot och tar emot, utan att argumentera hela tiden eller bli förbaskad för att man tänker på ett visst sätt just i den stunden. Jag gillar papper. Även digitalt papper tycker jag om. Som bloggen liksom.

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och kanske titta på en film eller bara somna. Hoppas på att imorgon är en bättre dag. För då är det tänkt att vi ska grilla på norra med mamma och leif och säkert några fler. Och jag hoppas vädret är fint också isf så att vi slipper frysa. Och på söndag ska vi ha en träff med mammagruppen här hemma hos mig, så vi har faktiskt städat lite idag.

Nåväl, Gonatt. Hoppas ni alla har en fin fredagskväll.!


(foto: Erika Näsberg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback