Shady Town

Så jäkla gött att vara igång! Igår hade vi vårt första rep med Shady och det gick verkligen hur bra som helst.! Jag hade ju som sagt en brutal prestationsångest, och jag kan villigt erkänna att jag var den som hade minst att komma med i gänget, men det gick ändå sjukt bra, och det var så jäkla roligt! Nu är jag om möjligt ännu mer peppad att lyssna på alla låtar och försöka få in dom i lilla skallen. Jag tror stenhårt att det här kommer bli kanonbra. Dom andra i bandet är väldigt duktiga och låtarna är också skitbra. Han är en låtskrivarkanon den här Robert som har styrt ihop allt det här, så det kommer nog aldrig nånsin ta slut på material i alla fall.. :) Pepp pepp!! 

Till nästa ämne då. Idag är det valborgs. Tanken var att jag och syrran skulle till indal och fira, mycket för att Lillebror skulle få slippa raketer och smällare i största möjliga mån (han är en hund och han är rädd för smällar) men mest för trevlighetens skull. Men nu vill jag konstatera att min syster har en jävla otur men många saker, men främst kärlek och bilar. I det här fallet var det helt klart biloturen som ställde till det.. Hon har nyss haft bilen inlämnad och det gick på typ 4000kr, och idag skulle den alltså besiktigas i härnösand. Naturligtvis blev det körförbud, för när bilprövaren (heter det så?) skulle provköra så gick bromsarna sönder.. Så för hennes del blev hela dagen till ett tråkigt och värdelöst bilprojekt (få hem bilen som inte ens fick bogseras mm) och för mig blev det hemmakväll själv då johannes jobbar också. Det gör inte mig nånting alls faktiskt, men lite tråkigt får jag allt säga att det är. Situationen alltså. (btw erika, säg till om jag är för ingående så kan jag ta bort det). 

Hur som helst, det blir en tidig kväll ikväll, för jag ska jobba imorgon. 09.30- 10,30. Det låter ju lite lite förstås, en timma kan det se ut som, men det är alltså 25h det handlar om, så jag kan behöva sova, särskillt som evelin har börjat kliva upp i ottan, typ kl 5 närmare bestämt. Johannes blir uppsliten där vid 9 när jag går till jobbet, sen kommer mamma och hämtar eve  när hon ska sova middag så får hon sova i bilen, och då får j sova vidare tills han ska jobba nästa natt. Mamma sover över här och åker på jobbet när jag kommer hem dagen därpå. Ni kan ju förstå hur mycket det hade underlättat med en dagisplats på det där nattiset vi inte blev beviljade... Då hade jag åkt och lämnat henne innan jobbet imorgon och hämtat henne efter jobbet dagen därpå. Jag blir ganska arg när jag tänker på det faktiskt.. 

Men nu är det som det är med det där. Jag ska försöka se klart det här avsnittet av American Horrorstory fast det eg är på tok för läskigt för mig, och sedan sova. Ha det gott,!

Kommentarer
Postat av: systern

Skriv du för all del, jag tycker bara det är roligt :) ja, inte roligt att jag har otur förstås, men att bli omnämnd :)

2012-05-01 @ 00:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback