magsjuk?

Jag vet inte exakt var gränsen går för magsjuka, men jag anser att jag har varit magsjuk nu sedan igår kväll typ. Började lkänna mig klen redan på jobbet i förrgår kväll, men mer som att en förkylning var på g liksom.. och det var väl ungefär så det utvecklades.. men sen skulle vi ju repa till dop igår kväll så jag duschade och kände efter det att jag mår fan inte bra ju.. illamående och ont i magen typ. Det blev inget doprep, så johannes tog eve och jag gick och la mig en stund. Dock kunde jag inte direkt sova för magen var så orolig, och sen typ vil 20:20 så satte springet igång. Nu är det lugnt faktiskt, menjag är så himla svag i kroppen att jag orkar inget annat än att ligga i sängen.. Katastrof.. och imorgon är det dop och jag vet inte ens om jag är frisk då.. och orepade är vi. Och en gitarrist vi aldrig träffat ska vara med. Det kan bli sjukt intressant.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback