Ibland har jag så mycket att säga

Igår var en sån dag. Jag hade med säkerhet kunnat skriva typ tio blogginlägg om olika saker igår. Idag känner jag mig lite lugnare faktiskt. Jag tog en promenad mot södraberget igår vid 23-tiden, och det gjorde väl susen. Dock har jag redan hunnit vara arg fler än en gång idag. Först för att Evelin beslöt sig för att kliva upp kvart över sex imorse, sedan för att min dator strular (sitter faktiskt vid johannes 15 000kronors dator och skriver nu), sedan för att Evelin blev jättegrinig och bara grinade en massa, men vägrade äta eller sova, sedan för att jag blev jätteglad över att Johannes klev upp och frågade om jag skulle spåra snart, vilket gjorde att jag trodde han klev upp för att lösa av mig, men i själva verket skulle han bara kissa och gick sedan och la sig igen.. Sen försökte jag få min dator att funka igen men det blev fail även där. Jag tycker själv inte att det känns så konstigt att jag är på dåligt humör!?

Idag ska vi i alla fall åka till mamma och Leif. Leif fyller år så egentligen borde jag gå ner på stan och inhandla en present till honom. Men jag tror jag gör det när J klivit upp så jag hinner duscha först. Det blir skönt att komma bort från min värdelösa vardag ett slag och äta lite tårta eller så iaf.  I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback