borta??

Det har varit en angenäm vecka hittills! I måndags gjorde vii inte just nånting tror jag. Nicke var hit en sväng och morsade på Evelin och Linda och Leon kom samtidigt typ. Det var nice, och farmor Leila kom också. Vi drack kaffe o åt muffins typ. Eve satt mest hos farmor som var så glad att få träffa henne. Det blir rätt sällan. Leila o niklas pep iväg efter någon timma men Linda o Leon stannade kvar och fu funderade på vilka låtar vi ska spela på Leilas 60-årskalas nästa år. Det är bra att va ute i tid har jag hört :P
Tisdagsförmiddagen var lugn. Vi lullade bara på hela morgonen. Niklas o Albert kom vid typ ett och var kvar nån timma. Evelin provade hoppgungan igen men hon har inte fattat att man ska skutta än. 
På eftermiddagen kom Erika och Linnea hit och drack kaffe o pratade skit sådär som flickor gör :) När dom hade åkt så kom Linda o hämtade mig och så ålte vi till deras place och kollade på idol. Mycket pleasent. Men jag pratar ju mig igenom alla program vi ska se så jag fick titta på reprisen hos j sen. Han bor alldeles nära Linga o Linus så när det började bli kväll igen gick vi dit för att titta på true talent. Jag fick bilar o j fick öl. Bra deal. :) Dock insåg vi samtliga att true talent plötsligt suger så det var ju tråkigt. Men jag var som vanligt sjukt ouppmärksam på tvn ändå så det gjorde inte så mycket. 
Vi gick hem runt 23 iaf fast Eve ville inte sova ändå och det blev sen kväll.
Så nu är jag hemma hos mig igen. Jag hade fyllt på med mat o vatten åt katterna och stängt fönstren så att allt skulle vara på sin plats när jag nu kom hem, MEN ICKE.. Det första jag möts av är en katt-kräks utanför badrummet. såg ut att bestå av gräs mest, men jag har inget gräs hemma så jag vet inte säkert.. Scala mötte mig i dörren och lär värre än Evelin gör när hon har ont i magen..Hon löpte när jag for men nu löper hon 700ggr värre! Slängde ett öga i matskålen o den var i princip tom.. tänkte att om jag häller i mat så kommer väl Sully också fram.. MEN ICKE DET HELLER! han är alltså spårlöst försvunnen... Jag tittade till slut också i toan för jag tänkte att han säkert krypit in under locket, ramlat ner o drunknat, men han var inte där heller.. har varit hemma i många timmar nu men han är inte här! så jävla skumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback