Sköna höstkväll

Jag har tänt ljus och krupit upp med Evelin i soffan. Fy i hela helvete vad mysigt livet är just nu. Eve äter så jag gör ett snabbt blogginlägg medan. 


Hallen


Vardagsrummet


Vardagsrummet. Tvn är av. Vi bara MÅR.


En annan del av vardagsrummet. Sjukt stökigt, men mys med ljus.


Kissarna har krupit upp med nallarna.. ser ju rätt mysigt ut.

I övrigt är det lugnt också. Jag har tvättat idag. Min andra granne, som inte låser dörrar som besatt, donerade en torkställning till mig så att jag kunde hänga tvätt i lägenheten också! Sjukt snällt. Det slog mig nu att det kommer jag ju få höra sen. J brukar mobba mig lite och säga att jag inte har en enda grej hemma som är min. Jag lånar tydligen mycket saker.. :P Typ en bilbarnstol lånad av Stefan och Emma, ett piano, en kamera, ett par trosor, allt lånat av Linda.. men sen tror jag inte att det är nåt mer? Ja, torkställningen nudå. Och så har jag ju en dvd-spelare och massa filmer jag lånat av syrran också kom jag på. Skrivarn är ju inte heller min egentligen. Det är väl kanske så att jag är en jävel på att låna grejer.. jag hoppas att jag inte har en massa saker hemma som jag tror är mina fast dom inte är det bara.! Säg till mig om ni har grejer ni väntar på att få igen :)

Sen har något hänt med mitt knä. Nånting konstigt och mystiskt. Jag har inte slagit mig, men det är typ svullet och varmt och när jag ska böja eller räta ut gör det ont. Men det är väl nåt konstigt som kommer vara borta imorn säkert. Hoppas jag.

Sen en annan sjukt festlig sak är att Robin och Madde fick sin son Nilas idag! han kom ut 11:36 och vägde 3616 och var 52 cm lång. Och hur söt som helst. Jag har bara sett honom på kort men kanske får en glimt imorgon om jag har tur :) Jag ska i alla fall till birsta imorn med Emma. Ska bli sjukt trevligt för jag har inte träffat henne eller charlie sedan dopet.! Det är en månad sen ju! Det är ju heeeelt sjukt lång tid när man tänker på kottarna! Charlie lär ju kunna gå vid det här laget. Emma kan nog ge honom kontokortet så springer han och köper leksaker själv.!  Läskigt. Han är ju 9 månader måste det bli.. alldeles snart. 


Eve i sin nya body som hon fick av mormor :) Mycket fin! Och en mössa som jag är nästan säker på att hon fått av sin farmor! Stolen har hon fått av farmor iaf :)

Som många säkert förstår så blev det inget snabbt inlägg det här. Eve somnade för ca en timma sen och jag har suttit här till och från sen dess. Men nu ska jag nog krypa ner med lillhjärtat iaf :) (ja hon sover i min säng. Det är mysigt och lättsamt) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback