Mina favvo-compisar

Dagen har varit sådär kanon som bara en kanondag kan vara.! Anton och Fredrik dök upp runt halv tre, tog min beställning och åkte och köpte pizza åt oss. Jag beställde hawaii med vitlökssås, fick en hawaii med ingen sås alls, men den var ändå god. Sen gjorde vi väl egentligen inte så mycket, surrade och garvade mest. Sjukt roligt iaf :) dom var här till typ åtta, och som jag utlovat knäppte jag även nån bild. Ni som har fb har väl redan sett dom men jag lägger upp en iaf :)



Nu är situationen som följer; jag är sjukt fikasugen, har ingen mjölk, har ätit en gammal glass jag hittade längst in i frysen men är fortfarande inte alls nöjd, har ätit slut på bullarna jag fick av syster för länge sen (vi åt upp de sista idag iofs), kan inte gå på nån mack eftersom barnet sover, och har inte en enda frukt som jag kan göra en paj av.. mao frustrerad! 

Just nu behöver jag även bli distraherad för jag har börjat rycka i ögonfransarna... INTE bra. Distrahera mig med gotta dååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback