Löpet

Jaa, Sully-katten är fortfarande borta. Han måste ju ha rymt. Jag tyckte jag såg honom igår men han kom inte när jag ropade så det kanske inte var han.. Scala-katten löper fortfarande. Hon låter så sjukt illa så jag litegrann hoppas att hon ska rymma och inte komma tillbaks. Men fönstrena är säkrade och jag gav henne ett p-piller istället. Det är alltid en utmaning att få henne att svälja pillret eftersom man inte kan lura ner det i nån mat. Hon äter inte blötmat nämligen. Men hon svalde den till slut efter att ha spottat ut den på golfvet ett antal gånger. Jag hoppas verkligen att löpet går över fort nu! Hon väcker ju barnet hela tiden.! 
Bernet kan för övrigt rulla runt ganska bra nu åt båda hållen. Alltså från mage till rygg och tvärtom :) Man blir ju stolt ;)



Idag ska vi till Evelins kusin Isagell och gratulera henne. Hon fyller år. Jag får skämmas och säga att jag inte vet hur mycket hon fyller.. Tänker inte gissa heller för då blir det bara ännu mer dumt.  Tänker försöka komma ihåg att ta med mig kameran så kanske det blir någon bild i alla fall! Det blir liksom inga roliga bilder när man knäpper med mobilen. Tänk hur fin den här bilden hade varit med lite skärpa och lite mindre grumligt.. Har ju fått låna en jättebra kamera av Linda så jag måste passa på att utnytja den :) 

Eve sitter och tittar på Simpsons och jag ska äta lite gröt nu innan jag ska åka. Det är ju kanske bara typ 40 min kvar. 

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback