Jäkla skiiiit

Jag ville inleda med att tala om att st.nu suger apballe. Jag skulle lägga in annons på att Evelin är född, men det gick inte. den sa att bilden behövde beskäras, men knappen "beskär bild" gav ingen som helst respons. Så sjukt värdelöst. Så jag svor och surade och sedan sket jag i det.

Jaja. Igår var det idol. Jag blev upplockad av Linus när han slutat jobbet och sen åkte vi till deras place där vi åt kött! Så sjukt gott, jag fattar inte hur man kan vara veggo. Eller principen kan jag fatta, men jag skulle aldrig fixa det. Och sås. Det skulle jag också dö om jag inte fick äta. Ja, vi åt iaf, sen kom johannes dit med sin gitarr så vi kunde spela in Eve o Leons låt. Det slutade dock med att vi spelade in med piano istället. Jag tror den kan bli sjukt bra :P Fast det var bara en slask vi spelade in. Grabbarna grus, dvs linus o johannes fick vakta barnen. Det gick ju bra, fast Linus lämnade johannes själv med både evelin o leon och båda var sjukt griniga. Men vi förklarade sen för J att det var ett test och han klarade ju testet. :P Det var iaf trevligt att kolla på idol. Grusen tog nån öl och vi tittade på. 
Idag vaknade Eve tidigt. Jag skickade sms till linda för vi skulle åka på klädbytardag  så jag tänkte att hon skulle svara när dom vaknat, men hon var redan vaken men glömde väl klicka på sänd när hon skulle svara så det blev typ att jag kom dit vid tio ändå. När vi kom till hagaskolan där det var så var det helt overkligt mycket folk så jag orkade inte handla nåt. Linda handlade lite men limpan fick köa åt henne :P det tog typ en halvtimma minst att stå i kön.. Efter det åkte vi på subway ock köpte mackor och sen hem hit och förde över videoklipp till Lindas dator. Jag somnade like a boss när dom åkt, och när jag vaknade var mamma här och bar runt på Evelin :P Vi fikade och sen somnade Eve i hennes famn. såg himla mysigt ut må jag säga :)

Nu ska jag titta på tv och kramas med min dotter ett tag innan vi gör kväll :)

kommer jag på nåt spännande att skriva om kanske det dyjer upp ett till inlägg så smånoing om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback