Haleluja gud är god!

JJJJAAAAAA äntligen har FK beslutat att jag ska få bostadsbidrag! Närmare bestämt imorgon kommer jag att få  pengar.! Jag vet inte om det är fult att skriva specifika summor på det här viset, men whattaheck, det är bara pengar! Men det är bara pengar som kommer göra ofantligt stor skillnad för mig. Jag är så sjukt lättad.. Och dom har även tagit beslut om underhållsstöd ser jag, men det ska komma på posten. Evelin ska få leksaker den här månaden! Hon har bara två tuggleksaker, en skallra och ett par nallar att leka med nu, och det duger ICKE! hon är lite mer svårroad nu så det måste till lite mer. Johannes kom på att hon tycker det är sjukt roligt när man lägger en liten trasa över ansiktet på henne och sen lyfter den iaf. :P Hennes favvo-lek i dagsläget :P Dessutom kan hon sitta själv i soffan nu, utan att luta sig på nåt. Impressive!

Igår var vi och morsade på Malin och Lovisa när dom skulle väga o mäta på bvc. fick även morsa på fina moster Eva som satt i receptionen. 
Sen gick vi hem och umgicks med Linda o Leon. Vi gjorde nästan hela låten som ska vara till deras musikvideo sen =) Kommer bli fantastiskt bra!  Snor en bild från Lindas blogg bara för att dom var så söta och att Leon för en gångs skull log på bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback