God morgon.

Äntligen fick jag titta u genom fönstret på morgonen och se ljuset.. :P Idag skiner alltså solen, och det passar mig mycket bra eftersom jag ska gå till stan. Jag har sagt hela veckan att jag ska det men det har inte blivit. Jag har varit trött, lat och gjort andra saker istället. Men idag ska jag. Ska träffa Emma för en fika, gå på apoteket, kolla efter nån body till Eve och inhandla lite krubb, sen möter jag upp J när han slutar och så går vi i ide tills åtminstone imornkväll. 
Jag ska undersöka hur kapitalet ser ut nu och skriva en inköpslista. Sist jag kollade hade jag typ 130kr, men miracles do happen, jag drömmer om plötsliga tusenlappar.. :) Evelin håller på att somna medan jag ammar så jag blir nog sittandes en stund till.. 


ca 5 min sedan :)

Kommentarer
Postat av: petra

Har du hittat ny kärlek? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback