Denna dagen

Idag har varit en vanlig dag. Evelin väckte mig i vanlig ordning mycket tidigare än önskvärt, vi klev upp, käkade frukost och såg på tv typ. :) Linda hörde av sig och undrade om vi skulle åka och knäppa höstbilder med hennes nya systemis och det gjorde vi också. Det blev säkert nån bra bild men jag har inte fått se dom än. Jag lär lägga upp nån när jag fått :) tog ett med fånen iofs, den kan jag kanske lägga upp. Fast den blev säkert både jag o eve mongis på bara för det.
Sedan när vi fotat så åkte vi hem hit och gjorde en panna kaffe som vi också drack. Vi kunde som vanligt inte låta bli att musicera lite heller. Btw, som den genomtänkta tjej jag är placerade jag min kopp med kallt kaffe framför evelin så hon välte ju den på två röda sekunder. Tur det var en del kaffe o två delar grädde iaf så hon inte brände sig, men synd på kaffet.
När Linda åkt kom syrran, och kort därefter kom mamma och moster Lena med kinamat och bullar och vi benade lite i sånt som behövde benas i. Det är verkligen tur att jag har en så bra och engagerad familj! <3
nu ska jag gå och krypa ner med min dotter som jag ammade till sömns i den stora sängen. Och just ja, bilden. Testar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ammar du henne till sömns nu, gav du upp projektet "somna själv"? Personligen har jag aldrig lyckats med det, alldeles för kort tid de är små (det är ju så mysigt) och vet du vad, tillslut vill de inte amma sig till sömms...och då har de valt det själv och då går det alldeles superbra =D

2011-10-25 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback