UL o födelsedagen

Idag har jag varit på ultraljud med Evelin. Hon har smultronmärken, hemangiom på kroppen ju. Flera stycken. Så nu gjorde vi UL för att se om det skulle finnas några på dom inre organen typ. Jag har faktiskt ingen aning om vad man gör om dom finns där, eller om man gör nåt öht.. jag misstänker att man bara vill veta. Typ så man kan kolla att dom också försvinner med tiden kanske. Men hur som helst, jag får svar så småning om antar jag. Eve var iaf jätteduktig och bara låg och lät doktorn göra det hon skulle. :)



Annars så tog jag och fyllde år igår också.! Det var en trevlig dag. Jag blev typ dubbelt så kär i Johannes på morgonen för jag fick Emma-skorna som jag liksom i tysthet gått och sörjt litegrann sedan jag och mamma var på den affärn och köpte födelsedags-vinterskor för flera veckor sedan. Jag skulle prova dom på skämt liksom för att jag tyckte dom såg så lustiga ut, och så blev jag liksom alldeles fäst vid dom.! sen kollade jag närmare på skon och då är det liksom intryckt i lädret (?) EMMA..!! Kändes ju liksom som att skon ville bli min.. men jag tog det kloka beslutet att köpa en varm vinterstövel istället då. Eller alltså mamma fick köpa den åt mig i present.. :) Men sen visade jag ju en bild för johannes när jag kom hem typ och berättade historian men sen var det liksom inget mer med det.. jag kan inte ens minnas att jag talade om vilken affär vi var på!? Men vips så fick jag dom i födelsedagspresent av honom.. :D Sjukt överlycklig tjej..! Dock var dom för stora så jag ska byta dom imorgon. :)
Resten av födelsedagen var väl typ traumablandad förtjusning för både mig och eve och johannes tror jag. Det kom så sjukt mycket folk på samma gång så jag visste inte var jag skulle ta vägen.! Johannes viste var han skulle ta vägen iaf, han tog soffhörnet och klev ibland upp och gjorde kaffe. Eve viste också var hon ville ta vägen, och det var helst mammas famn hela tiden. Men mormors famn gick också bra en stund. Men hon tyckte det var jobbigt med allt folk, det var ju rätt uppenbart. 
Jag fick såklart jättemycket fina presenter då också, men ingen nämnd, ingen glömd.! Jag är värdelös på sånt där.. :) Men tack alla iaf.! 


Emma och Lövet kom en sväng


Kusinkram



EMMASKON! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback