Jobbdåå

Yes, på onsdag ska jag på arbetsintetvju och jag känner mig ganska säker på att jag får jobbet! Hoppas :) sen återstår bara alla andra problem, med dagis och sånt. Men det blir sen det. :) just nu koncentrerar jag mig på att försöka lära eve att somna själv, det går sådär.. Men det kommer gå bättre snart. Just nu sover hon i mitt knä. Sjukt mysigt! Tänker iaf inte ge upp den här gången. Minst två v ska jag hålla det, och går det inte bättre då så får jag väl pröva nåt annat. Imorn ska vi äta middag hos Leila o Ploppen. Niklas är i stan igen så att. Nu inväntar jag mamma som har köpt en overall till evelin, och så ska hon vakta eve medan jag går ut med hunden. Johannes jobbar till tre inatt så hon måste få kvällsprommisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback