För enkelhetens skull

Tänkte jag att jag kan ju säga till här då det finns ett nytt inlägg i den skyddade bloggen. Det gör det nu.

Igår fick vi besök av mamma och Leif efter att dom varit och tänt ljus på gravarna. Vi fikade och killDe på så mycket bättre. Leif och Johannes pratade lite fotboll och jag suckade. Mamma gullade med evelin. Det var trevligt.

Jag skrev det här inlägget igår men sen försvann det eftersom jag skrev på telefonen. Jag blev arg och grinfärdig för det var långt!

Hur som helst, katterna.. Sjukt förbannad!!! Jag och syrran körde katterna till sitt nya hem i onsdags.. I torsdags presenterades dom för den gamla katten. I fredags fick jag ett sms om att det tydligen blev för många katter och att dom inte kom överrens. Härregud det tar väl ff längre tid än så, och jag Hr ju sagt det hela tiden, att man måste ju ge dom ett par veckor! Men nejdå, igår körde dom tillbaka dom till sundsvall. Nu bor dom hos mamma och Leif eftersom Johannes hund Ammis bor här medan hans mamma är utomlands. Sen pallar jag inte att ha dom här när dom mest troligt kommer att få åka till veterinären till veckan.. Men man hoppas ju fortfarande på att det ska lösa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback