Som en raket!

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt Evelin.. Hon har skjutit iväg ordentligt! Hon har till och med hoppat upp från en kurva till en annan.! På en vecka har hon gått upp över 300g! (jag och siffror, kommer ju inte ihåg exakt vad hon vägde...) Men hur som helst så är det "normala" att gå upp upp mot 200g/vecka och hon hade gått upp närmare 400g :P Men då äter hon ju mest hela tiden också, och hon är ju fortfarande väldigt liten :) 3800 någonting väger hon nu, och är 51,5cm. 
Idag har vi haft besök av mina mostrar Eva och Lena och min ena kusin Clara. Jag älskar att få besök :) När Evelin var alldeles ny var man ju väldigt trött och jag ville bara vara hemma. Folk fick ju gärna hälsa på då med, men jag ville inte gå ut eller så. Nu är det som bortblåst. Jag tar mer än gärna promenader med barnvagnen och hälsar på folk eller bara går. Det är så skönt att känna så. Och speciellt nu när det är sommarväder ute :) 
Igår åkte vi till granloholm också, för att gå på ljusparty. Vi åt först middag hos mamma och Leif, och gick sedan över till deras granne där ljuspartyt var. Lena var också där och fick träffa Evelin för första gången! Oj vad kär hon blev :) Jag skulle dock inte kunna förstå hur någon INTE skulle kunna bli kär i henne.. hon är verkligen helt underbar.. Så himla snäll och fin och nöjd med allt :)

Nu ligger hon dock och gnyr i baby-sittern så jag ska nog gulla lite med henne istället för att sitta här. 
HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback