Nämen!!

Jäklar, så här går det när man inte har nån "personlig almanacka"... Jag och niklas har missat våran 4-årsdag! Jäkla skit. Den var i förrgår.... Fast med tanke på hur fattiga vi är och hur sur jag är nästan hela tiden så var det kanske lika bra, så slapp vi prestationsångesten i alla fall.. :) 
Jag vill i alla fall tillkännage hur otroligt mycket jag älskar denna "man" och hur glad jag är att vi om ungefär 6v har vår egna lilla familj. 









Fyra år är inte lång tid. Det tycker varken jag eller nicke. Vi tänker att vi ska nöta på varann i typ hundra gånger så länge.! 


Okej, nu till en uppdatering av livet, typ. Vad skrev jag senast? Jag vet att det hänt nåt sen dess.... Ja just ja! Haha jag fick ju en del tips av barnmorskan på vad man kunde göra åt hemorrojder, men sedan när jag skulle på rutinkoll i torsdags hände grejer...! 
BM frågar "jaha, hur mår du nu då Emma?"
Emma svarar "joo tack jag mår bra, förutom den där hemorrojden som gör så ont!"
BM säger "Ja just ja... ska vi titta vad doktorn gör nu då? Hon kanske kan titta på den där på en gång! Kanske vi kan operera på dig idag" och så små-fnittrar hon liksom.
"Ja fråga henne du" säger emma och tänker att en doktor på en vårdcentral lär ju inte ha en lucka såhär mitt på dagen liksom... 
Sagt och gjort, BM kommer tillbaka och meddelar att nu ska vi till doktorn! Jag hann inte mer än att tänka "jävlar" innan hon satt där med bedövningsspruta och skalpell i högsta hugg! Ett uttryck som jag tydligt kommer ihåg är ett förtjust "åå sånt här gjorde man ju mycket förr!"
Det gick ju bra hur som helst. Det kändes inget eftersom jag hade bedövning (sprutan gjorde dock skitont), men jag, dum som jag är, hade ju fått för mig att bedövningen skulle sitta i hela kvällen, så att jag utan problem skulle kunna sitta på jobbet hela kvällen till kvart över nio... Men ICKE! När jag hade kommit ner till stan och skulle ta bussen till härnösand gjorde det ondare än ALDRIG FÖRR! Jag kunde inte sitta, fick stå. Exakt hela dagen på jobbet fick jag stå och jobba... Träningsvärk har jag nu kan jag säga... Men ja, det är ju bättre nu iallafall. 

Igår när jag kom hem så hade niklas mamma varit här och lämpat av en massa bebis-saker :) Det var en hokus-pokus stol tror jag det heter, som man kan vända lite som man vill och så har den olika funktioner liksom. Det var även en baby-sitter, kläder och någon form av badbalja! Lite annat smått och gott med. Men alltså jag måste ha en BYRÅ! Det finns inte en enda vrå där jag kan lägga bebiskläder och sånt... :( GE MIG! (Gärna en malm i mörkbrunt) :P

Idag tror jag att jag ska ta farväl av två arbetskamrater - Sara och Fredrik. Dom ska ha en avskedsfest hemma hos fredrik och han bor ganska nära oss så jag tänker att jag kan gå dit en sväng i alla fall. :) Jag kanske tar med kameran om jag är smart!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback