men vad fan är jag i för vecka??



Alltså, det börjar bli irriterande nu.. jag kan inte hålla reda på vilken vecka jag är i! Inte vet jag om jag har gått 35 hela veckor och alltså är i v 36 eller hur det nu är... När jag skulle döpa veckobilden från förra veckan skrev jag även v 15 på alla bilder... det säger ju en hel del. Måste kolla... 

Jo, 36+0 är på tisdag, så 35+2 är alltså idag. Åhärregud. Jaja, i vilket fall så har jag knäppt kort idag och insett hur jäkla gigantisk jag börjar bli.! Kanske ska börja acceptera att mina arbetskamrater säger att jag börjar bli tjock.. :) I tisdags var vi på föräldrarkursen igen, och i måndags hade jag rutinkoll. Rutinkollen visar bra värden, jag följer kurvan, kotte ligger med huvet neråt och har sjunkit ner. Jag har gått upp 10 kg!!! va? Helt otroligt. Happ, ongen sparkar och lever om som aldrig förr, det gör ont till och med. Men jag ska väl härdas Nu har jag i alla fall bara sammanlagt fyra arbetsdagar kvar! Och jag har skickat in andra omgången papper till försäkringskassan så några pengar bör jag få hoppas jag! :) 
Nu tänkte jag faktiskt lägga upp en hel serie med bilder för att få se hur utvecklingen har sett ut hittills :)

Här var jag i v 17

v 21


v24. Jag var dålig på att fota i början.. nu med..

V 25

v 27

v 30

v 32

v 33

v 35, färsk bild

v 36, och det var dagens! Fort går det! 





Kommentarer
Postat av: Ronja

FINASTE EMMMA!!!



Hoppas bäbis kommer snart.. vi kanske kan ses nåt innan..? kanske?

2011-03-24 @ 23:30:26
Postat av: Ida

Åh vad kul att se bilder! Den har växt sen vi sågs :) Kanske ses vi inget mer förrän kotten har anlänt, den som lever får se! Jag har ju tappat min mobil och därmed alla bilder på min lilla mage. Även fast det inte syns så mycket förrän typ nu så känns det lite trist. Mycket trist. Men men. Saknar dig. Kram!

2011-03-28 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback