bloggtorka. och varning till känsliga läsare


Jag är inte den bästa på att uppdatera bloggen har jag märkt, så det är bara att erkänna. Det är egentligen mest för att det känns som att det inte är intressant om man inte har några bilder att dela med sig av. Den senaste bilden jag tagit är en sån (för dom som följer Solsidan) som fredrik tog med sin dyra systemkamera. Jag har nämligen fått en hemskt äcklig och smärtsam hemorrojd! Jag hade av någon anledning tagit för givet att jag skulle slippa allt sånt obehagligt, men uppenbarligen hade jag inte sån tur. Det är väl isället för illamående och allt annat jag sluppit kanske. Hur som helst är det det absolut värsta jag varit med om. Jag kan inte gå eller sitta eller stå eller ligga utan att det gör hiskeligt ont! Igår grinade jag till och med för att det var så synd om mig, och niklas fick trösta. Det händer inte ofta att jag blir så pass klen faktiskt. USCH! Och jag är livrädd att jag ska måsta gå på toa. Har hittills klarat mig i tre dagar och jag hoppas jag kan hålla ut tills jävulskapet är borta.

Nu ska jag i vilket fall som helst åka till min kära syster och titta på big brother ikväll, och vi ska även käka nånting så troligt är att min tidigare utsaga kommer att gå i stöpet. Det beror iofs på vad vi äter men... kotten där inne vill ju ha massa mat hela tiden så det är bara att lyda. 

Här kommer två dagsfärska bilder också i alla fall. (inte på hemorrojden)
V 32+5




Nu ska jag klä på mig en tröja så att jag kan stiga in i systerns bil och åka och köpa mat. Man skulle haft en badring att sitta på också.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA.... stackars dig. Jag har klarat mig än så länge. Men idag har det dragit och värkt i bäckenet. Tror det kan vara en släng av förvärkar. (inte så konstigt då kroppen måste börja öva..) /Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback