Midsommar..?

Min amnings-hjärna har ställt till det igen. Jag har hela veckan lovat Robin att jag ska fråga Niklas om vi ska fira midsommar med dom, men jag har glömt bort det varje dag.! Helt värdelöst. Nu fick jag sms av Nicke där han frågar vad jag ska göra för att han ska träffa "pojkarna" någon stund i alla fall... suck. Men halloj, är inte midsommar en sån högtid som man firar med sin familj? Vi har ju en sån nu faktiskt. Då borde vi kunna få till nånting i alla fall. Jag tänkte ändå åka upp på norra på dagen om det är finväder, så då kan ju han leka med pojkarna medans, och så firar vi tillsammans efter.. det låter väl logiskt? Vi får se om han tycker det. :)

Evelin har sovit större delen av dagen idag. Typ hela dagen faktiskt, med uppehåll för mat. Det innebär ju så klart att jag också sovit rätt mycket, och jag behövde det verkligen.. Men sammtidigt känns det fel. Hon ska väl ha någon sorts dygnsrytm hon med liksom, och nu kanske hon inte kan sova inatt istället.! Vi får se. 

Fick sms av Stefan i mitt team för en stund sedan också. Tydligen har jag sålt nåt abonnemang idag. Fan vad jag är bra som säljer även fast jag inte jobbar :P Kul ju !

Ska fila naglarna på Evelin nu medan hon sover.. kanske prövar att klippa till och med. Har ju köpt sax. Hejdå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback