Hicka och bajslukt (känsliga läsare varnas, typ)

Sitter i soffan med lite olika funderingar såhär på morgonkvisten.. Varför får man hicka? Evelin har hicka nästan varje dag.. Jag har för mig att jag såg på hjärnkontoret när jag var mycket yngre att det beror på att kallt och varmt möts i magen typ, men så kan ju inte vara fallet för evelin...
Sedan har jag funderat på det här med bajslukt.. Varför tycker man att andras bajs luktar så jäävulskt illa när man kan sitta i sin egen bajslukt en ganska bra stund utan att tycka att det är speciellt jobbigt? Jag har en manlig bekant (vi kallar honom herrman) som faktiskt sitter inne på toaletten och köjs (stavas det så?) när han bajsar..! Det måste väl vara ganska ovanligt? Själv kan jag till och med sniffa en extra gång och stolt konstatera att den där luktade mycket bättre än den förra! (Eller mycket mycket värre!). Ens egna pruttar luktar heller inte illa. Inte oftast i alla fall. Men när någon annan släpper sig och ett litet doftmoln sprider sig i rummet så kan man ju nästan storkna!
Fast jag ska berätta en historia om min värsta prutt nu. Jag vet inte vad jag hade ätit, men jag och Niklas skulle i alla fall sova över hemma hos Robin, så vi hade stängt in oss i gästrummet och slulle väl knoppa. Kände att det kom en fis som jag nöjt släppte ut under täcket. Några sekunder gick, och så kom lukten som en jävla skunk-bomb! Det var alltså så sjukt giftigt att både jag och niklas var tvugna att FLY ut ur rummet!! Då är det ju tamigtusan illa. "It smells like somebody crawled up somebodys ass and died!!"
Sitter i soffan med lite olika funderingar såhär på morgonkvisten.. Varför får man hicka? Evelin har hicka nästan varje dag.. Jag har för mig att jag såg på hjärnkontoret när jag var mycket yngre att det beror på att kallt och varmt möts i magen typ, men så kan ju inte vara fallet för evelin...
Sedan har jag funderat på det här med bajslukt.. Varför tycker man att andras bajs luktar så jäävulskt illa när man kan sitta i sin egen bajslukt en ganska bra stund utan att tycka att det är speciellt jobbigt? Jag har en manlig bekant (vi kallar honom herrman) som faktiskt sitter inne på toaletten och köjs (stavas det så?) när han bajsar..! Det måste väl vara ganska ovanligt? Själv kan jag till och med sniffa en extra gång och stolt konstatera att den där luktade mycket bättre än den förra! (Eller mycket mycket värre!). Ens egna pruttar luktar heller inte illa. Inte oftast i alla fall. Men när någon annan släpper sig och ett litet doftmoln sprider sig i rummet så kan man ju nästan storkna!
Fast jag ska berätta en historia om min värsta prutt nu. Jag vet inte vad jag hade ätit, men jag och Niklas skulle i alla fall sova över hemma hos Robin, så vi hade stängt in oss i gästrummet och slulle väl knoppa. Kände att det kom en fis som jag nöjt släppte ut under täcket. Några sekunder gick, och så kom lukten som en jävla skunk-bomb! Det var alltså så sjukt giftigt att både jag och niklas var tvugna att FLY ut ur rummet!! Då är det ju tamigtusan illa. "It smells like somebody crawled up somebodys ass and died!!"


Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHHA du är inte riktigt normal du :D Älskar det :D

Postat av: Lina

Tur att du har koll ;) Ska genast skriva in Amy:) Ja vi saknade Evelin helt klart!

2011-06-22 @ 19:54:07
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: :)

Äslar din fjärthistoria! jag heter niclas och en robin sitter brevid x)

2012-01-23 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback