Glad midsommar?

Nej den här midsommaren gick inte in i nån rekordbok över de bästa och roligaste midsomrarna nej. Dock helt okej, för jag räknar det som att midsommar bara pågår till tolvslaget, och det var ungefär där nånstans mitt psyke ballade ur, och det har inte rättat till sig än.

Hur som helst var det ju inte direkt strålande sol igår som säkert många märkte, så min och syrrans plan på att åka till norra höll inte riktigt. ungefär sammtidigt som vi konstaterat att det var lika bra att skita i det så sprack det upp så vi for dit en sväng ändå.  Hittade mamma i ett kak och kaffestånd så vi sa hej till henne, gick och tittade på djuren (hittade bara ett gäng kaniner) och åkte sedan hem till mig. Där lagade jag mat åt oss som vi sedan åt också. Vi kollade på tv och surrade en bra stund innan till slut både jag erika och evelin var i halvkoma, så då sa vi hejdå.

Känner jag mig själv rätt nu så kommer det bli ett litet blogguppehåll nu ett tag, men vi får se.

Evelins uttänkta midsommarklädsel

Stången, även kallad granen

Världens finaste syster

Stulen av systers blogg. Jag och mamma och evelin i vagnen


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback