FYI

vill jag bara nämna att det kommer inte komma några fler kvalitativa bilder på ett tag. Det var någon som knäade sönder kameran på båtresan i helgen. Nu hittar jag inte ens igen kameran.. Tyyypiskt.

Jag och Evelin har nu varit på en promenad. Vi gick till Skönsmon och tillbaka. Hade i bakhuvet att vi kanske skulle hälsa på hennes farmor men sen tänkte jag att vafaan, det får vi väl göra nån gång när Niklas kan tänka sig att följa med.  Tills dess får hon hålla tillgodo med Mormor och Morfar med tillhörande sambos ;) Apropå det så var det längesen hon träffade moffan. Det får styras upp snart. 

Imorgon ska jag till stan vid 15 och träffa LG en sväng. Tänkte också träffa Malin och hennes lilla flisa imorn men vi får se om Malin orkar det, det hade inte blivit så mycket sömn inatt.. :) Apropå det så känns det som att jag inte sovit på två månader, och det är ungefär så det är. Även om Evelin sover mycket duktigare nu så hinner man liksom aldrig komma in i den där sköna djupa sömnen. Det är just då hon blir hungrig eller bara pigg. Men det gör ingenting, för jag är så kär i henne att hur trött jag än är blir jag så glad av att höra henne jollra och ropa på mig :)

Nu ligger hon här bredvid mig i soffan (väl uppbullad och utan risk för nedramling) och pratar med det där skojiga lejonet. Hon flinar så gulligt :)

Nej jag är inte så arg över det där med facebook längre, det var mest stundens frustration över att det inte ska gå att få till.... 

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback