Snacka om amningshjärna!

Nu kan man verkligen snacka amningshjärna.. Nog för att jag blivit glömsk och slarvar bort allt, men när man till och med glömmer bort var man lagt själva barnet så känns det som att man nått någon form av gräns :P (Jag hittade henne såklart. Hon låg i liggdelen till vagnen, på köksbordet). 
Det har varit en härlig natt och dag. Igår kväll blev en liten filmkväll.. The next three days. Men som vanligt ser jag aldrig klart en hel film. Den finns ju kvar på datorn så jag får väl kolla på andra halvan ikväll eller nåt :) Evelin var som vanligt gnällig mellan typ 20:00 och 22.00, men sedan somnade hon och sov till kl 04.00. Då fick hon äta och somnade sedan om och sov till 06.00. Då klev vi upp och bytte blöja, lekte med babygymet och tittade på tv en stund. 08.30 somnade hon om och jag passade på att sova jag med. 12.00 klev vi upp på riktigt, så jag är sjukt utvilad idag ändå! 
Stefan och Emma har nyss varit här en sväng. Dom hade med sig det konstanta bihanget Charlie och även Isagell var med :) Nu väntar jag på att Ida ska dyka upp och sedan runt 17.00 kommer även Malin och Erika :) 

Oh happy day.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback