Mitt huvud...

Jag behöver verkligen gå till en frisör. Jag ser för hemsk ut i håret nu! Jag ska nog faktiskt försöka boka in en tid till på fredag då jag är ledig.. Jag fick ju presentkort när jag fyllde år :)  Behöver göra slingor eller nåt också men det får jag nog göra hemma tror jag..



Inatt har jag sovit dåligt. Jag har legat och kännt efter i benen och funderat på om det skulle komma nåt sendrag eller inte, men det gjorde det inte. Jag kände att nu jävlar ska sendraget få! Fick nämligen tips av Kristina att jag skulle trycka ner foten i golvet för då skulle det gå över fort. Men inget hände. Häpp. Man får väl vara glad för det.! Men när jag sänker guarden, då lär det ju komma som ett brev på posten! 


Nu ska jag duscha och sedan bege mig (och niklas) till MVC. Det ska bli spännande att se om vi hittar. Jag har inte så bra lokalsinne.. Gissar att dom flesta vet det. Men jag skulle nog kunna gå vilse i min egen strumpa till och med. Hoppas inte kotten ärver det draget ;)

Tjo hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback