lite småkaker

Ett sånt inlägg med klagomål och funderingar?  Jodå!

För det första undrar jag hur i helskotta min mag-hud ska kunna tänja ut sig mer? Jag känner att den redan nu är sprickfärdig, och det känns som att kotten där inne tycker att det börjar bli för trångt också, för den liksom stretar och sparkar argt till och från, ungefär sådär som niklas gör i sömnen när han tycker att jag ligger på hans sida och borde flytta på mig.
Sedan undrar jag om naveln kommer att ploppa ut eller om den kan stanna inåtvänd hela tiden? Jag vill görna att den ska stanna inne. Men jag gissar att den kommer ploppa ut..
Sedan undrar jag varför alla människor på hockey är så himla arga? Till och med när "rätt" lag gör mål så ropar dom BRA! fast dom låter ändå lika arga.. Och hejarklackarna som ropar att dom hatar varandra.. alltså jag trodde folk tyckte det här med sport var kul? Men jag börjar tro att dom bara vill få ur sig aggressioner och det är därför dom tycker att det är så givande på nåt sätt.

Jag är för tillfället inne i en arg-period. Jag vet inte exakt varför, men det är ingenting som riktigt är som jag önskar. Jag känner mig motarbetad. Grr.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men om du nu konstaterar att man låter arg på hockey så kan du ju gå på mer hockey och få ur dig dina aggressioner? Då kan du skrika och gapa bäst du vill



Men för övrigt så tycker jag att "hata"-ramsorna är helt värdelösa. Mkt bättre att heja fram sitt eget lag. Men sen är det liiiite speciellt mellan just timrå-modo med, har alltid varit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback