Jag gruvar mig!

Jag vill faktiskt inte gå och lägga mig ikväll! Jag är så satans rädd att jag ska få sendrag igen... Till alla er som upplevt detta - VARFÖR HAR NI INTE SAGT NÅT?? Det är ju ungefär som att gå runt och hålla inne med hur det känns att bli överkörd av en ångvält.. det är VIKTIG information som alla medmänniskor har rätt att få! Ja ja jag ska väl inte gnälla mer om det. Men nästa gång nån säger "AJ jag har sendrag!" så kommer jag att köpa blommor och choklad till stackarn..
Nu steker jag pyttipanna, och imorgon ska jag till barnmorskan för första gången här i skönsmon. Jag vet ärligt talat inte exakt vad jag ska göra.. eftersom det är en ny vårdcentral för mig kanske det bara är inskrivning? Men det ska egentligen vara dags att få lyssna på hjärtljudet på kotten, så vi får väl se helt enkelt. Är det bara inskrivning känns det dock lite onödigt att släpa med sig niklas. Men han får följa med och visa vägen dit i alla fall så har han ju gjort nån nytta i alla fall :)
Nu blir pytten bränd.! Jag lär ju komma med en uppdatering imorgon på om jag klarade mig undan sendrag eller inte ikväll ;)'
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback