Aaaaaaahhhhh

Jag är så sjukt nöjd med att ha varit ledig idag. Jag har enbart varit och lunchat (i närmare fyra timmar) med Ronja och bara pratat om allt mellan himmel och jord. Nu är jag nyss hemkommen, rund om magen och placerad i soffan framför Jönssonligan, och här tänker jag nog sitta resten av dagen faktiskt.! Eller ligga också. Niklas fick åter igen åka iväg och skotta tak så jag är "lika ensam som en pojke som dåraktigt älskar sina geometrilektioner" idag igen. Men jag hoppas att han kommer hem i någorlunda tid ikväll så vi hinner byta baciller med varann innan jag måste sova. Jag ska ju nämligen upp och jobba imorn. Och söndag. och måndag tisdag onsdag. sedan är jag ledig både torsdag och fredag, men jobbar lördag och ledig söndag. Sedan börjar en helt vanlig arbetsvecka om..
Och så en liten gåta:
-Vad är det för dag?- 

När dagen efter i morgon kan betraktas som igår, kommer idag att vara så långt ifrån Onsdag som idag var från Onsdag när dagen före igår kunde betraktas som i morgon.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ogillar dig STARKT för att du lägger ut en sån där gåta precis innan jag ska sova (okej då, att jag själv går in och läser innan jag ska sova...!) Åhh nu kommer jag ju aldrig kunna sova! Skitunge. Ge mig svaret =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback