Blåslagen inifrån...!

Det var lite länge sen jag skrev nu.. det beror på att mina dagar ser ut ungefär såhär: Vakna, äta, åka buss, jobba, åka buss, äta, sova. Det är varken kul att läsa eller skriva om, och dessutom är jag så jäkla trött när jag kommer hem att jag inte ens sneglar på datorn. 
Idag tvättar jag mina kläder. Jag snodde åt mig två tvättider faktiskt, från 12 - typ 21 ikväll.. och tur var väl det. Jag insåg ganska snabbt att jag inte kan få torktumlaren att fungera! Så nu får jag torka en maskin i taget i det pyttliga torkskåpet. En maskin hänger, tre väntar på att få hängas och det tar ungefär tre timmar för en att torka. Så man kan ju säga att jag har det jag gör.. ! Niklas får tvätta sina kläder själv, för jag är tjock och lat. Dessutom funderar jag starkt på att kontakta någon vän och försöka ta mig till stan och fika! Jag är så himla sugen på en Chai latte och bakelser så visar det sig att jag inte har några vänner att fika med så funderar jag starkt på att sätta mig nånstans själv! Men först måste jag ju tvätta klart kom jag på..... 

Det här är första dagen av fem lediga sådanna! Känns helt overkligt skönt! Igår somnade jag runt kvart i åtta (kom ihåg att jag hann se halva Halv åtta hos mig) och vaknade kl 10 imorse.! Det är 14 timmars välbehövd sömn det! Jag sover dock inte så djupt eftersom knodden inne i magen har en dygnsrytm som ganska mycket liknar sin pappas faktiskt. Det sparkas som sjutton på nätterna.! Och när jag ligger på sidan så gör den sig till en hård boll och rullar ner mot sängen så det riktigt kläms och stretar. Jag har hört talas om någon sorts kudde man ska kunna kramas med för att sova bättre och en sån skulle jag gärna vilja ha. Fast sedan jag blev gravid har min kroppstemperatur stigit med si sådär 100grader, så jag vill knappt ha täcke på mig när jag sover så jag vet inte om det skulle funka.
Dessutom läcker det mjölk(?) som attan nu. Jag håller för tillfället på att tvätta mina BHar för att sedan kleta ner dom på nytt igen. Jag vet, jag ska skaffa inlägg... men jag inbillar mig att det ska lugna sig liksom :P 

Här kommer veckobild för den här veckan. Nu är jag alltså i vecka 30. Alltså v 29+1. Jag börjar fatta :P




Kommentarer
Postat av: Emma

Det är alldeles som det är nåt som växer där i? :P

Postat av: Emma Näsberg

Ja man skulle som kunna tro att det är nåt som gör det :P

2011-02-13 @ 19:49:02
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback