Trött

Idag är jag brutalt jävla trött.. Kunde för mitt liv inte sova inatt och ni vet ju hur det är, när man känner att man precis alldeles nyss lyckats somna, då är det dags att kliva upp. Inte ett dugg festligt faktiskt. Mina ögon är fortfarande exakt lika sjuka, om inte sjukare. Jag hoppas att det ska bli bättre inom en sjukt snar framtid för jag börjar på riktigt att tröttna nu. Igår var jag o Johannes i evelin till mamma o Leif iaf, och det var kanontrevligt! Vi åt pizza och sen kollade vi på när bröderna heimer repade inför nån kommande spelning, så det kändes som att få en privat konsert :) dom är sjukt roliga och väldigt duktiga på det dom gör! Evelin tittade hon med, nästan trollbunden, och på slutet tog hon en och annan ton själv också :) jag fick klippa klor på mina fina katter också, och nu är det väl på nåt vis också bestämt att det är dags att kontakta en veterinär och skicka kissarna till katthimmelen. Det känns ganska fruktansvärt eftersom det är två jättemysiga fina snälla katter, men det är ju faktiskt ingen som vill ha dom. Vi har försökt i flera flera månader och lappar sitter uppe men det känns helt hopplöst.. Jag vet att det är värdelöst att ens ha skaffat dom om man inte tänker ta hand om dom, och man kan tycka att man får väl så lov om man gjort det valet, men nej, jag beslutar ändå att välja evelin. Hon har inte kunnat vara på golvet och lärt sig vända sig och krypa och härja än och det är på grund av allt katthår. Nu är hon på golvet och tycker det är kanon oftast, och jag tycker det är bra o viktigt. Så nu blir det såhär..
Idag kommer nog Linda hit en sväng, sen ska jag åka med emma o Charlie till drakborgen. Men nu tänker jag ta med mig evelin in i sovrummet och vila först. Jag är som sagt helt färdig.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback