Eländes jävla elände....

Jag är så överjävla less på min tillvaro nu. Jag fyllde år den 20e november och då hade mina ögonproblem ganska nyss dykt upp och det är ju inte precis bättre nu, en månad senare. FÖRBANNAD blir jag! Och så blir man hänvisad till höger och vänster utan att få nån ordentlig hjälp.. Jag ska stämma nån om jag blir blind. För det skulle inte ens förvåna mig. Jag har nyss tappat bort decubalsalvan jag smörjer runt ögonen med så det dröjde inte länge innan det sprack och började blöda igen. Desperat som jag är tog jag idomin istället, så nu ser jag ut som ett ännu värre monster än innan. Men det är som tur är bara jag som ser mig, för evelin har somnat och Johannes är hemma hos sig och fixar med lägenheten för det skullle komma nån mäklare på torsdag. Dock är ju lillebror här men han bryr sig inte om min existens öht. Syster hämtade honom precis förresten så nu har hon också sett mig. Hon sa inget. Hon är väl van att jag ser knäpp ut. Det börjar förresten alla de ovan nämnda bli.

Men ursäkta ord-diarrén, men det är i alla fall bättre än vanlig diarré tycker jag.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah syster reagerade inte eftersom hon hade lite bråttom med att få ut sin hund :P

Men blir det mycket värre när LB är där då? Tänkte om det är mestadels allergi, eller är det samma elände dygnet runt typ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback