bytt lösen.!

På det andra stället ni vet.. kände att jag ville byta lösen på fall att det skulle ha kommit på villovägar eller så. Tycker det kan va bra att byta lite då och då. Jag ska försöka meddela dom som läser lösenordet, men den som känner sig bortglömd är välkommen att fråga igen. :) Idag har jag och syster spelat och sjungit på dop. Det gick väl. Jag spelade fel. Otippat va. Men vi fick mycket beröm ändå så så farligt kan det inte ha varit. Johannes hade Evelin och Lillebror hela tiden, och vi var borta i tre timmar ungefär så det kändes ju faktiskt jättebra! Jag kände inte att jag hade brottom hem eller så heller, utan det var helt lugnt. Sköööönt. Jag sa det till Erika också, att jag kanske ska åka nånstans och sova litegrann innan jag åker hem, för vad ska han göra liksom :P Men jag fick vila när jag kom hem i alla fall, för han tog hand om matning och allting. Sjukt underbar han är den där Johannes. Snart bor jag alltså med nån som är underbar. Det är ju helt underbart kan man säga ;) Fast han är en jäkla gris samtidigt så det jämnar ut sig. Hur som helst, jag behövde vila för jag mådde faktiskt rätt dåligt.. redan imorse kände jag att magkatarren var ett faktum, och jag har gnagt mig igenom en hel novalucolkarta idag. Enda gången det kändes lite bättre, det var tro det eller ej efter en tårtbit. Så då tog jag en till tårtbit. Jag vet inte om det gjorde varken till eller från, men jag kunde inte låta bli för det var en god tårta. :) Jag ska ladda upp en bild från mobilen snart.. den som väntar på något.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Emma, du skall köpa och äta Omeprazol 20 mg, 2 st, fast det står att man skall ta 1. Ta 2 samtidigt. Ät dem varje dag. Du kan kombinera dem med Novalucol. Prova, det hjälper mig. Lycka till.

2011-12-17 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback