Awsome!

Hann inte sjunga mer än tre verser på fattig bonddräng innan Evelin somnade idag. Två minuter över åtta, det kan ju inte bli mer precis än så!

Idag har vi varit och fikat på innergården med Ronja, Sofia, Marie, anna, emma a och tuva! Det var helt underbart att få träffa alla igen! Vi hängde alltid ihop i högstadiet, vi gick alla i samma klass utom tuva, men hon var med i vårt gäng ändå. Vi saknade dock ida och Emilia. Vi var tvungna att uppdatera varann på var i livet vi befann oss, vad vi gjorde och var vi bodde och sånt, men sen var det precis som att inga åt gått alls! Helt otroligt att tiden kan stå stilla sådär.. Eller inte för alla kanske, anna och Ronja har jag ju träffat innan, men dom andra är det år sedan jag träffade! Inte ida heller förresten. Men Emilia kan jag inte ens säga hur längesen det var jag träffade. Jättemånga år! Synd att inte alla kunde va med..

När jag kom hem möttes jag av en bilbarnstol. Mamma hade varit en goding och tagit med presentkortet Niklas köpte och köpt den stolen vi kollat ut! Imorgon ska vi kolla igenom instruktionerna lite iaf. Jag ska nog också åka och bada med Linda och Leon och Stefan och Charlie vid ett också och det blir nog spännande för evelin har aldrig varit på badhus förut.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback