Svar på kommentarer

Jag vet inte om folk läser svar på kommentarer här, men jag kan i alla fall inte ha kvar kissarna, det funkar inte. Scala håller på att bli tokig som innekatt och bryter sig ut och hoppar ner från fönstret, hon kommer bryta alla ben snart. Sen släpper dom nåt överjävligt med hår och man hittar katthår i munnen, stjärten och ögonen på Evelin hela tiden. Det är sjukt jobbigt. Sen när hon vill börja krypa är det ju kört. Dom har det inte bra hos mig längre, det är bara att inse. Klart jag inte vill avliva dom, det är därför jag försöker adoptera bort dom, men det har gått många veckor sedan jag la ut annonsen och bara två svar.
Och Erika - besökare ju! Sjukt va?
Jag vet inte om folk läser svar på kommentarer om man lägger det som en egen kommentar så jag gör ett inlägg istället ;).

Så till Emma; jag kan inte ha kvar kissarna, det funkar inte. Scala håller på att bli tokig som innekatt och bryter sig ut och hoppar ner från fönstret, hon kommer bryta alla ben snart. Sen släpper dom nåt överjävligt med hår och man hittar katthår i munnen, stjärten och ögonen på Evelin hela tiden. Det är sjukt jobbigt. Sen när hon vill börja krypa är det ju kört. Dom har det inte bra hos mig längre, det är bara att inse. Klart jag inte vill avliva dom, det är därför jag försöker adoptera bort dom, men det har gått många veckor sedan jag la ut annonsen och bara två svar. Dom driver mig till vansinne snart! 

Och Erika - 113 besökare ju! Sjukt va?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men lämna in dem på ett katthem då som du skrev. Det är det ju många som gör! Måste väl kännas bättre för samvetet (och billigare) än att avliva dem.

2011-08-23 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback