Säkert en trevlig dag

Jaja jag upprepar mig, men idag tänker jag sticka in till stan på ärenden. När jag gjort mina ärenden ska jag träffa min Ronja-tjej och vara med henne när hon slutat jobbet. När vi tömt våra huvuden på diverse skräp så ska jag bege mig till Lövet och sällskapa honom och hans Emma på lite tacos. Det blir sjukt gott och trevligt känner jag! Tror att Danne också ska vara med, han skulle tillfrågas iaf :) 

Sedan det där med spotify... jag hatar skiten! Om jag har en ny favoritlåt, då vill jag lyssna på den på repeat i flera flera dagar, men spotify säger att jag bara får lyssna på den fem gånger på en hel MÅNAD! Det måste dom ju förstå att det är ju inte rimligt! Nej men så jag kör ett och samma album på winamp istället. För jag har typ bara ett album på datorn. Katie Melua - Pictures. Det är en bra skiva dock. 

Sedan det där med håravfall... Alltså hallåååå jag har inte hur mycket hår som helst på huvet!! Några strån kan jag väl få behålla i alla fall?! Tydligen är det så här det ska vara tre månader efter man har fött barn, men det måste ju stanna av snart tycker jag? Det är faktiskt snart fyra månader sedan nu! Men nej, jag släpper numera mer hår än vad katterna gör. Det är sjukt obehagligt, och jag känner inte längre att jag har rätt att gnälla på dom.

Och så det där med katterna. Jag har fått svar på blocket annonsen! Jag hoppas verkligen att hon som mailade tar kissarna! Då får dom i så fall bli utekatter i kramfors, och dom hade redan två katter och en hund så dom är ju djurkära och så.. det låter väldigt bra, men jag svarade för två dagar sedan på hennes mail och har inte fått nåt svar tillbaks.. sjukt irriterande!


Jaja nu är det väl dags att jag tar tag i det här och beger mig till stan då!  Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mor

Håller en tumme för att det blev en trevlig dag!!

2011-08-09 @ 07:23:25
Postat av: Anonym

tyvärr är det inte under en månad dina låtar är spärrade utan det gäller tills du fixat unlimited eller premium. sämst är de..

2011-08-09 @ 17:46:10
Postat av: Anonym

tyvärr är det inte under en månad som låtarna spärras utan tills du uppgraderar till unlimited eller premium. sämst är de..

2011-08-09 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback