Onsdag?

Ja, jag är helt jäkla dagvill.. Men idag har det varit onsdag i alla fall. Jag klev upp för dagen kl 9 ungefär, sen myste jag med Evelin till kl 10. Då somnade hon om. Jag bakade en äppelpaj och fördrev tiden med tvtittande och datorknappande fram till strax efter tolv iaf. Då kom Emma och hämtade upp mig, vi for och hämtade N i naksta och sedan for vi hem till Emma och Stefans plejs för ett möte med prästen inför dopet. Vi fick veta lite mer hur det kommer gå till, vad som kommer hända och vilka texter som ska läsas. Och talade om vilka som blir faddrar och så. Evelins faddrar blir kära syster Erika och Ns kompis Lövet. Det blir bra det där. 
När vi hade skjutsat tillbaka N så kändes det som att det vore tråkigt att åka hem så vi åkte till birsta och spankulerade runt ett tag. Hade ju inga pengar så det blev liksom inget shoppat, men det var trevligt ändå. En fiskburgare på donkis och en liten body från POP till Evelin. Som hon kan ha under dopklänningen. Hade ju presentkortet vi fick av snälla rara Rickard. Nu är jag hemma. Inväntar J nu, det blir en fin avslutning på dagen. 
Imorgon ska jag på VC. Undrar om man får passa på att väga och mäta barnet då också.. :) Vore ju spännande, det var ju faktiskt en månad sen sist! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback