Jag har ett liv..!

Det slår mig ibland att jag har faktiskt saker planerade i princip heeela tiden.! I måndags träffade jag ju Ronja och var på tacomiddag hos Lövet, i tisdags var jag med Malin och Erika, igår var jag på Mikkos 60-årskalas, idag var Malin här igen, hon hade med present till Evelin :) En dress, mössa och skallra! sjukt fint, ska knäppa kort och lägga ut när det är ljust :). Sedan var Niklas här och umgicks med Evelin, sedan kom mamma hit och provade vi kollade så att dopklänningen passade, det gjorde den, och sedan tog vi en kvällspromenad med Malin H och Lovisa och Iso (hunden) och nu sitter jag här och andas ut. Evelin har somnat. Det fortsätter i samma takt. Imorgon ska jag träffa Madde på dagen och efter det en fining, och så blir det en promenad hem till Therese med hennes ugnsformar på kvällen. På lördag är hennes dotter Jolines 2-årskalas, och på söndag fyller mamma år så då ska vi dit och grilla och ha mysigt :) SMOCKAD vecka! Men det känns sjukt mycket mer meningsfullt att leva nu ändå av någon anledning. Tänk vad mycket man missat? 


Mikko och icke att förglömma hans tvillingbror Arne! Dom fyller ju förstås år på samma dag ;) Tandem-fest!


Evelin stal brevet jag skulle posta :) Ser hon inte ut som en liten präst eller nåt som står och läser? :P Jag har henne i bärsele på den här bilden. En babybjörn från typ -86 :)


Hjärtat somnade på mammas mage. Jag är så kär i den där ongen så jag skulle kunna lösas upp i atomer! Alla mammor har rätt, man fattar det verkligen inte förän man är en mamma själv. Det finns ingenting som liknar den kärleken man har till sitt barn. Jag har så otroligt svårt att tänka mig hur jag om jag fick ett till barn skulle kunna älska det lika mycket som jag älskar Evelin.. Men dom säger att det ska vara möjligt.. :)

Nu börjar det bli dags för sängen.. fast jag är inte alls trött. det blev en lång lur på förmiddagen idag så jag blir säkert uppe ett tag till. Sully ligger här intill och snarkar.. inte alls inspirerande. 

Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Erika

Plus att du fått jääävligt goda morotskakor och bullar med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback