Ja just ja.

Det slutgiltiga resultatet på statistiken igår blev 113 besökare. Det är rekord för mig tror jag! Om inte så var det länge sen jag hade så många besökare på bloggen.. på en dag! Tänk att det finns folk som tycker det är intressant att läsa om vad jag gör för nåt på dagarna och vad jag har för tankar och krämpor ;) Men det är ju roligt.! Jag skulle förmodligen ha noll besökare om jag inte la upp länk till varje inlägg på fb, men man behöver ju inte klicka om man inte vill, så jag räknar det till intresse. 

Idag har vi varit och sagt farväl till pappa mäk iaf. Han skulle tydligen åka tidigare på nån roadtrip norröver och sen vidare till sthlm så det blev sista pappa/Evelin träffen idag. Vi får väl se när dom möts nästa gång helt enkelt. 
Härnäst på schemat står en dejt med Linnea. Jag hoppas få bjuda henne på lite doptårta som står i kylen. Jag smakade imorse, den var inte gammal. :P 

En annan sak som stör mig jävligt mycket, det är den här människan som skulle adoptera mina katter.... Man kan väl fan inte säga att man är jätteintresserad och att dom kommer få det så bra där och även kolla om jag kan frakta dit dom och DESSUTOM säga att man ska ha bestämt sig på måndag, och sedan ge fan i att höra av sig!? Nu snackar vi alltså FÖRRA måndagen! Och jag har bara mail till henne och kan inte få tag i numret och hon svarar inte på mail längre, så jag får väl ta för givet att dom ångrade sig då.. Men SÄG DET DÅ!! Jävla stolpskott... Det blir nog katthimmelen för mina små hjärtan ändå.. Eller så får Robin ta med som till nåt djurhem och säga att dom är hittekatter. vad är bäst?



Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till rekordet =) Hade du 113 unika besökare eller 113 sidvisningar? =)

Postat av: Emma

varför ska du göra dig av med katterna? Du kan väl inte bara avliva friska djur?

2011-08-23 @ 15:30:13
Postat av: El

Nämen Emma, du kan ju inte ta bort dom :( Varför kan du inte ha dom kvar? jag tycker katthem isåfall..fullt friska djur känns inte bra att ta bort =/

2011-08-23 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback