Ingen rubrik

Sitter och matar Evelin och tänkte att jag skriver ett par rader medans. Igår var bad emma-day för mig (se tidigare inlägg), men idag mår jag mycket bättre. Det enda jag har att klaga på är väl (bara för det kom jag på jättemånga saker...) att jag är förvirrad. Jag tycker inte om när folk ger mig sk. mixed signals. Jag tycker det är mycket bättre att man säger vad man tänker känner och vill istället, för det brukar jag försöka göra. Och just nu vet jag inte alls faktiskt. Jag kanske ger likadana mixar själv också förstås, men det hör inte hit ;)
Idag ska väl N träffa Evelin igen efersom han vill träffa henne så mycket som möjligt innan han flyttar. För den som inte vet och som undrar ska han dit för att han fått jobb. ska väl jobba fram till nyår som det lät igår iaf.  Sen efter att vi varit där eller vart det nu blir så blir det nog lugnt fram tills i em. Då ska jag få bli bjuden på mat av en gammal kompis. Det blir nog trevligt. Nu ska jag klä på mig om barnet vill somna nån gång! 



Kommentarer
Postat av: linga

vadå har jag gett mixed signals??:p

2011-08-23 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback