Igåååår

Igår var en relativt lugn dag. Lugn och skön. Jag o Evelin låg och drog oss till typ kl 9 innan vi steg upp för dagen. Lullade på här hemma ända till halv två eller nåt, för då gick vi in till stan och mötte upp Emma F. Vi tog sedan bussen till marknaden. Det var busspremiär för mig med vagnen, och det var ju tur att jag inte var själv! Busschauffören ropade och frågade om jag kunde vika ihop vagnen, för det var ca 5 andra barnvagnar på bussen redan.. Jaja absolut! ropade jag tillbaka (jag kan typ inte det), och så gav jag Evelin till Emma och knökade på åbäket till vagn. Lyckades även knöka ut den när vi var framme faktiskt! fast jag kom ju inte så mycket längre än en meter eller nåt, för vagnen rullar inte när den är ihopfälld så jag blev överkörd av fem köpilskna mammor också. Jag och Emma var inte så köpilskna. Vi strosade mest runt och tittade faktiskt. Jag köpte munkar. Emma köpte fem påsar chips :)
När vi kände oss nöjda lämnade jag E vid en busshållplats och gick själv och mötte upp J. Han var jätteförkyld, vi åt och umgicks lite och sen åkte jag buss hem igen. Liiiite lättare när bussen är i princip tom! Bussade till stan och traskade hem. 

Idag fyller Evelins pappa 27 år (!) så vi lär nog gå dit och säga grattis. Den 25e flyttar han till sthlm så då lär dom inte träffas på ett bra tag.

I detta nu äter Evelin frukost och tar morgonluren på samma gång. så jag ska ägna mig åt tvtittande en stund. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Emma,



Flyttar han till Stockholm? Hur kan han göra det när han nyss blivit pappa? Inte värst intresserad verkar det som. Tragiskt. Men du klarar dig själv, det är jag absolut övertygad om. Du är ju en jättebra mamma för Evelin. Sköt om er. Kramisar.

2011-08-22 @ 11:38:40
Postat av: Marie

Förlåt Emma om jag klantat mig. Efter vad jag läst på FB och här på bloggen så fick jag uppfattningen att Niklas inte var så intresserad. Förlåt än en gång om jag missuppfattat det hela.

2011-08-23 @ 11:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback