Grattis syster!

Idag fyller min kära syster Erika 27 år! Grattis till henne :) Min plan idag är att åka till henne och äta fruktansvärda mängder tårta och godsaker. Det är min plann kan man säga :P
Sen efter det finns det en möjlighet att jag kanske blir skjutsad till granlo antingen till linda för att repa lite eller raka vägen till J. Det blir bra vilket som :) Ska väl kontakta linda och se om det kan bli nåt rep idag innan jag vet.

Sedan apropå katterna... Jag börjar känna paniken. Det är ju faktiskt dags att ta tag i det där nu. Jag har fått en fin fåtölj av pappa och Kerstin, och den håller dom redan på att vandalisera sönder totalt. Det är ingen idé att skaffa nåt nytt nån gång för allt förstör dom.. Har varit tvungen att sätta upp fula kartongbitar för fönstrena för att kunna få in luft utan att dom rymmer och dom kartongbitarna gnager dom på så det blir skräp i exakt hela lägenheten... för att inte tala om allt katthår som blir på allt. soffan kan man inte sitta i utan att se ut som en katt när man kliver upp, och Evelin har typ jämt ett eller fler katthår i munnen.. Det får bli katthem. Jag ska ta tag i det.. men det är ju ledsamt sammtidigt..

Depp. Hejdå!


Jag o syster

Kommentarer
Postat av: Jennie

du tänkte inte sluta med mjölkprodukter just idag då? ;)

2011-08-30 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback